Vragen stellen via de app
Naast ons patiënten portaal kunt u sinds enige tijd ook gebruik maken van een online zorg app. Via het patiënten portaal en uw zorg online app kunt u:
- 24/7 online afspraken maken
- Vragen stellen via een ‘e-consult’
- (Chronische) medicatie bijbestellen
En vanaf dit najaar: - Gegevens uit uw medisch dossier inzien.
Via de beveiligde portalen kunt u vragen stellen over een (niet urgente) klacht welke u al langer heeft en, vanaf dit najaar, uitslagen van onderzoeken bekijken of terugkijken wat u met de huisarts heeft besproken bij uw laatste bezoek. Vooral het inzien van uw persoonlijke medische gegevens en het stellen van vragen via een e-consult zijn nieuw en maken het u (straks) makkelijker om eenvoudig antwoorden op uw vragen te krijgen.
Na een eerste registratie via onze website ontvangt u, na een persoonscontrole, de instructies om in te kunnen loggen en gebruik te gaan maken van het patiënten portaal en de zorgonline app. Indien u al aangemeld was voor gebruik van het patiënten portaal dan kunt u met dezelfde inloggegevens eenmalig inloggen in de app en in het vervolg via de beveiliging op uw telefoon uw persoonlijke omgeving openen.
Mocht u vragen hebben over de mogelijkheden van de app of het registreren, dan kunt u altijd bellen met 0229-542808.
Publicatiedatum: 18-05-2021